Chilli'n 'n' Dilli'n

Sitter på ett fik just nu och håller kontakten med familjen och vänner.

Idag så har vi bara kollat lägenheter och det har bara varit en dag när man bara sitter och bara gör saker fast att man inte orkar men det är ändå lite kul.


Införskaffade denna igår så billigt H&M Plagiat men som sagt billigt nu när man är student.


Jag försökte få med bergen u bakgrunden men kolla noga så ser man den underbara utsikten.


  Här står jag jag och upplever den brittiska kulturen:P Sooooooo Sexy.. Not


Här festar vi ute i de skottska barerna. Och denna kväll fick vi även reda på att dundee är staden med flest bögar i hela skottland.


Tim is chilli'n in tha park


Lisa and i getting ready for bed!!


Precis utanför kompisarnas hus :P
Nice!!


Lisa freakar ut:P


Leker med datan:P


Robert freakar oxå ut:P


Nu ska vi se på Lilla sjöjungfrun och käka popcorn om vi inte somnar

Pussar från Skottland

Kommentarer
Postat av: sofie

svar:

Haha, där ser man! ja trodde det var en luva.

det är bara att säga till när du fått lägenheten så sätter ja mig på flyget :) love you too <3

2009-08-28 @ 12:23:44
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur att nån av er är flitig med att uppdatera bloggen! jag gillar t-shirten! o vilka kul bilder:) hoppas ni hittar en lägenhet snart. kram

2009-08-28 @ 19:31:13
Postat av: ira

Love your T-shirt lover boy!

HAHAHA och så kommer också ni till staden så klockrent XD de ser ut som om de kommer bli ett bra år för oss bådâ :D



puss från sverige

2009-08-29 @ 00:53:06
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: Bella!

haha aw robban hoppas du har det skit bra!!

hörde förresten att cicci har gift sig nu :D du får hälsa ett stort Grattis!!



ta hand om dig! Kram Bella (Anderberg) ^^

2009-09-01 @ 11:35:34

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0