Hur länge får man sitta på ett fik?!

Igår var en väldigt rolig dag. Jag stod i kön på telia i ca 40 min!!! it's insanin!!! Sen gick jag och körde rå styrketräning i studion. Äntlign. I must keep it up. Jag måste verkligen hålla mig i trim så att man inte dör när skolan börjar. Och så att Beach 09 blir värd;). Efter det så skyndade jag hem för att äta med min mami och sen skydade jag iväg till nkpg. Träffar Alex och Sofie och sedan Ninos. Kunde kvällen blivit bögigare. Vi springer omkring oh letat fter natt bra ställe i en kvar. Sen hamnade vi på waynes. FAGS!!!!! Det det blev bara snakk om skvaller, livet, dans, kungliga, FU och en jäkla massa gaytalk. Men hur annars skulle det sluta med oss;) Vi kommer dit vid halv 7 och sen blev vi nästan utshasade vid 10 när det stängde. Det som är så fashinerande är har bra folk är på att glo. Små tjejer som sitter och pekar och himlar med ögonen. Vi gick vidare långt efter att småtjejerna hade gett upp. Och gissa var vi hamnade......donken. Jag har iaf som nyårslöfte lovat mig själv att bara vara onyttig en gång i veckan and my man is right behind me. Vid 24 så var vi tvugna att gå hem men denna natt sov jag hos ninos. Slutade med att vi satt uppe halva natten för att kolla på vidriga klipp på internet. Kommer inte säga vilka. Men det är det vidrigase jag nånsin sett. Sen kollade vi stipendium och gick och lade oss. Kiss and hug Yall love me!!

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0